Dine data hos DANA

Som medlem af DANA har du afleveret en række oplysninger til os.
Enhver oplysning, som du har afleveret, eller som DANA har indhentet i forbindelse med udbetaling af en ydelse, opbevarer og sikrer vi med største omhu.

Som statsanerkendt A-kasse er vi underlagt en mængde krav til hvordan vi skal håndtere medlemsdata, hvilket er til gavn for dig og for dine datas sikkerhed.

De krav opfylder DANA, og vi gør vort yderste for at sikre dine data bedst muligt.

Du har krav på at vide, hvilke data vi ligger inde med om dig. Og du har ret til at kræve forkerte oplysninger om dig korrigeret eller blokeret.

I en lang række situationer kan du selv rette dine data ved at logge ind på MitDANA med NemID og rette de forkerte oplysninger.

Hvis der er tale om oplysninger, som du ikke selv kan rette, har du mulighed for at få oplysningerne rettet ved at skrive til os, at vi ligger inde med fejlagtige oplysninger om dig, som du gerne vil have rettet eller blokeret.

DANA har kun brug for data om dig og din virksomhed, som skal benyttes for at give dig den bedste og korrekte service som medlem af DANA-A-kasse for selvstændige. Ovenstående er derfor udelukkende en orientering til dig om, at du har ret til at vide, hvilke oplysninger vi har, og at du evt. har ret til at få dem ændret (rettet, slettet eller blokeret).